Thank you for inspection.Here is a photograph for "CHILLOUT" by DJ NORK.

Thank you for inspection.Here is a photograph for "CHILLOUT" by DJ NORK.

Thank you for inspection.Here is a photograph for "CHILLOUT" by DJ NORK.

BOOKING & CONTACT:norimoto.records@gmail.com

20111231

LET'S GO 2012


LET'S GO 2012@茨城県笠間市






今年は大変お世話になりました。
私にとっても色々考え深い素敵な1年となりました。
本当にありがとうございました。


2012年も皆様と共に笑い、元気に、楽しんで行きたいと思っておりますので、
どうぞよろしくお願い致します。

0 件のコメント:

コメントを投稿

Welcome to underground joint omika.

自分の写真
Ibaraki Hitachi-city Omika in da area